Virtuaalreaalsus (VR) on moodsa tehnika vallas praegu üks kuumemaid trende. Jämedalt võttes on see uus omaette viis, kuidas nutiseadet meelelahutuslikul või harival eesmärgil kasutada: digipilt, -video või -keskkond, mis ümbritseb kasutajat ümberringi. Selle kogemiseks on vaja nutiseadet, spetsiaalset ­VR-seadet – tavaliselt prille, peakomplekti või kiivrit – ja tihti ka spetsiaalset pulti või muud juhtseadet.

Valdkonna edendamisest on praegu huvitatud paljud tehnoloogiafirmadest filmitootjate ja meediafirmadeni välja, aga massidesse pole VR veel jõudnud. Probleem pole selles, et poleks sisu, mida vaadata. Nii videomänge kui ka muid äppe leidub VR-seadmetele juba üsna palju ja neid tuleb aina juurde, suur osa tasuta. Videotest rääkimata.

Loe pikemalt, miks virtuaalreaalsus on jäänud seni nišihobiks ja kuidas kaks tehnoloogiafirmat selle lõpuks massidesse viivad!
Avalehele
1 Kommentaari
Loe veel: