Turg on alati olnud koht, kuhu minnakse soodsate hindade ja melu pärast. Erinevalt kaubanduskeskustest on see ka koht, mis loob igapäevast võrdsust ja võimalust endale parim hind kaubelda. Balti jaama turu uus nägu on andnud palju kõneainet. Endine väheväärtustatud ala on saanud keskklassistunud Kalamaja piirkonna väärikaks osaks.

Balti jaama turu uut kontseptsiooni vaadates tekib tunne, et tegemist on hoopis uudse lahendusega kaubanduskeskusega. Miks pidasite oluliseks kaubanduskeskustele omaseid elemente lisada, selmet rikastada turule omast pinda?

Nagu varemgi, on uuendatud Balti jaama turu süda ja nähtavam osa üksikkauplejad ja omatoodangut müüvad väiketootjad. Kuna uuenduse kontseptsiooni järgi soovisime maksimaalselt säilitada turu hinge, siis võtab turutegevus enda alla üle 75% kogu laiendatud hoone pinnast.

Avalehele
8 Kommentaari
Loe veel: