Peakorraldaja Egge Kulboki sõnul on Tartus 27.–30. maini peetava teatripeo kavas läbiva joonena vaatluse all tänapäeva inimese mitmeplaanilised identiteedid – rahvuslikud, professionaalsed jne. Samuti identiteetide lõputud kordumised, kaotsiminekud, väljavahetamised vastavalt moe ja vajaduse muutumisele ning võitlused nii elus kui ka kunstis. Identiteetide avaldusvorme vaetakse 27. mail ka koostöös Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonnaga peetaval teaduskonverentsil.

Dionysial näeb üle kümne draama-, luule- ja tantsu-etenduse. Neist eksootilisem on Taiwani trupp "Ood kinglooomale", kus budistlik ja taoistlik vaim ühendub moderntantsuga. Erakordset kehavalitsemist ekponeerivad beebiõliga või-tud tantsijad moonduvad ookeanisinises valguses graatsilisteks mereolenditeks.

Malta teatrit esindavat etendust "ID-Descartes" on nimetatud metadiskursuseks kurikuulsa kartesiaanliku keha/vaimu lõhestatuse üle, mille haardes on läänemaailma mõte ja teatritegemine olnud 400 aastat.

Dionysial näeb Draamateatri lavastust "M Butterfly", Von Krahli Teatri "Kodanikke", VAT Teatri "Cymbelinei", Tartu Lasteteatri "Olevusi", Juhan Viidingu luule ainelist lavakava "Lunastus" Üllar Saaremäelt ja palju muud.

Vanemuise ballett esietendub Püssirohukeldris "Lysistratega". Marokost pärit Belgia koreograaf Rachid Tika on õppinud Maurice Bejarti enda käe all.

Kunstiprogrammis on arvukalt näitusi, installatsioone ja performanceeid. Neid jätkub galeriidesse, Küütri-Rüütli nurgale legendaarse Ko-Ko-Ko varemeisse ja Emajõe kallastele. Sebra galeriis näeb Ene-Liis Semperi ja Kiwa videoinstallatsioone, Kunstimajas kuraator Andres Härmi "tehis-id".

Emajõel kurseerib kõigil festivalipäevadel kunstilaev "Lennuk", öid sisustab festivaliklubi Püssirohukeldris.