Ye-Eun Choi soleeris viiulil, esinesid Eesti Rahvusmeeskoor ja Eesti Riiklik Sümfooniaorkester maestro Neeme Järvi dirigeerimisel. Kapi kooripoeem "Põhjarannik" tuli ka kordamisele.

“Ta võitis publiku poolehoiu silmapaistva tehnilise meisterlikkusega, mida toetas enesevalitsemine ja hämmastav küpsus.” Just nii on kirjeldatud ERSO 93. hooaja avakontserdi solisti, Münchenis resideerivat Lõuna-Korea viiuldajat Ye-Eun Choid Frankfurter Allgemeine Zeitungis. 2005. aastal jäi toona 16-aastane noor talent silma Anne-Sophie Mutterile, kes on esile tõstnud tema omanäolist väljendusviisi, erakordset tooni ja instinktiivset muusikatunnetust – “… solist, kes mitte lihtsalt ei esita teost, vaid teeb selle tõeliselt enda omaks.“ Tihe esinemisgraafik on viinud Ye-Eun Choi kokku paljude maailma tipporkestrite ja dirigentidega. Märtsis 2019 debüteeris ta Prantsuse Rahvusorkestri ees Riccardo Muti juhatusel, juunis andis soolokontserdi Bergeni rahvusvahelisel festivalil, esines BBC Filharmooniaorkestri ees ning suundus seejärel Sibeliuse viiulikontserdiga Lõuna-Aafrika turneele. Just see viiulirepertuaari üks tippusid tuleb ettekandele ka Tallinnas.

Kontserdi teises pooles kõlavad Neeme Järvi juhatusel Bruckneri “Volksfest” – helilooja neljanda ehk “Romantilise sümfoonia” finaali üks varasemaid versioone – ning patriootliku sisuga kantaat “Helgoland“, mis vormib koos Johannes Hiobi sümfoonilise fantaasiaga “Isade maa” ja Villem Kapi kooripoeemiga “Põhjarannik” kontserdi ühtseks tervikuks.