Selles peitus ka küsitavusi. Lavastuse tervikus võis ära tunda õige mitu piiblist laenatud süžeelõiku, kuid tantsul on lugude jutustamises omad piirid ja nii jäid ka need eri lood veidi lünklikeks ja tervik meelevaldseks – tugevamad osised moodustasid just mittenarratiivsed sõnumid.

„Tantsiv torn” on õhus olevate trendide mõttes huvitav teos. Lavastuses oli esindatud suur osa elemente, mis kuuluvad cirque nouveau varasalve.  Nendest tähtsam oli aga elav vaatemänguline atmosfäär – nagu tsirkuses. Selles oli oma võlu ja loov sisu.

Hästi klappis lavastusega ka Ülo Kriguli saatemuusika, mis sündis kohapeal eri pillidest ja milles oli varjundeid alates igasugustest kolinatest kuni tavalise akordioni melanhoolsete helideni. Väga stiilne ja ühtaegu meeleolukas muusika on kõrgem klass, kuigi ta elab oma õigustatud elu vaid koos selle tantsulavastusega.

„Tantsiv torn” on suurepärane näide eri maade kunstnike tulemusrikkast ja väärt koostööst.

Tantsulavastus

„Tantsiv torn”

•• Lavastus, kontseptsioon, koreograafia: Saša Pepeljajev

•• Arhitekt: Pavel Pepeljajev

•• Muusika: Ülo Krigul

•• Kostüümid: Reet Aus

•• Valgustus: Timo Ollila

•• Täna kell 19 Kultuurikatlas