Kaubamärkide promomiseks sotsiaalmeedia kasutamine pole võõras nähtus. Eestis armastavad seda harrastada näiteks stilist Ženja Fokin, ilmatüdruk Grete Klein ning lauljatarid Elina Born ja Luisa Värk. Fotode jagamisel põhinev sotsiaalmeediaplatvorm Instagram, mille Facebook 2012. aastal ära ostis, hakkab end samuti reklaamimaastikul laiendama. Praegu on firmadel ja toodetel tuntud inimeste nägu, aga peagi võib rakenduse uudistevoos näha eri firmade päris reklaame.

Kasutajatel tekib võimalus suurema vaevata rakenduse sees kaupa osta, vajutades nuppu „osta kohe”. Kuigi säärase funktsiooni tulek oli paratamatu, vajab see esialgu ilmselt harjumist.

Brändid saavad reklaami suunata kasutajate huvide, vanuse, asukoha ja soo järgi, loodetavasti jõuavad kasutajateni siis meelepärased tooted.