Kumba valida, kas bensiini- või diiselmootoriga C5 Aircrossi? Kui autoga on vaja sõita palju pikki otsi, vali 1,5-liitrine diisel. Kui auto elab enamasti linnas ja sõidab lühikesi otsi, siis võta 1,6-liitrine bensiinimootoriga isend. Foto: Ylle Tampere

Prantsuse autod jäävad alatasa ilkujate hammaste vahele. Aga emotsioone ja eelarvamusi kõrvale jättes on hoopis rohkem neid, kes leiavad omanäolistes Citroënides pikaks ajaks tõelise sõbra ja kaaslase. Siin ei ole palju imestada – Citroënid on suhteliselt taskukohaste hindadega, praktilised ja linnalegendidele vastupidi ka vastupidavad autod.

Üks, mis hambusse jääb, on „sidrunite” julge ja omanäoline välisdisain. Nii vanasti kui ka tänapäeval jäävad need igal juhul silma ja eristuvad ühetaolisest massist. Citroën pakub särtsakamat disaini ja veelgi ägedama iseloomujoonena on ajaloolisest pärandist tänapäeva (tagasi) jõudnud midagi, mida mitte ühelgi teisel n-ö tavaklassi autol samavõrd pakkuda ei ole. See on kõrgel tasemel sõidumugavus, mida on kõige lihtsam iseloomustada sõnapaariga „mõnus sohva”. Citroën ujub vastuvoolu.

« Avalehele 1 Kommentaari