Aksessuaaridisainer Kadri Kruus (38) loodab, et eestlased hakkavad eelistama eestimaist, ja usub, et nii võib äris jääda nina vee peale ka eriolukorra mõju kiuste.

Kadri naasis veebruaris Bergamost ja Milanost tööasju ajamast. Sealselt nahamessilt oli ta tellinud uued naha- ja furnituurikogused. Kohapeal oli tunda, et olukord hakkas juba muutuma ja tagasi Eestis olles koges ta, et osa tellitud kaupa ei jõudnudki Itaaliat haaranud kaoses enam kohale.

Kui Eestis eriolukord välja kuulutati, hakkasid järjest ära kukkuma suuremad tellimused – ettevõtete reklaamkingid, koolitused ja muud koostööd. Mõned asjad õnnestus küll kaugemasse tulevikku edasi lükata, aga algus oli heidutav. „Olukord tõmbas vaiba jalge alt ikka täiesti ära. Esimese hooga mõtlesin, et helistan haldurile ja ütlen stuudio rendilepingu üles,” räägib Kadri.

Kuidas tulid majanduskaosega toime teised väiketootjad? Kellest sai desoaine tootja ning kelle päästerõngaks osutus napooleonikook?

Avalehele
242 Kommentaari
Loe veel: