Punapeedipirukas (Foto: Margit Tõnson)

See punastest vitamiinipommidest pressitud mahl on üleilmselt hinnatud nii oma põletikuvastase kui ka immuunsüsteemi tugevdava toime tõttu. Samuti mõjub kaaliumi-, kaltsiumi-, magneesiumi-, fosfori- ja rauarikas peedimahl hästi vereloomele ja südametegevusele.

Joon suure klaasitäie jõhvikamahlaga segatud, aga siiski äratuntavalt mullamekiga imerohtu, vean teki kurguni ja ei jaksagi muud teha, kui vaadata, kuidas meisterkokk Gordon Ramsay telekas koka-hakatisi peedistab. „Nuta jah, siis saab sinu toit vähemalt mingigi maitse!” Lonksan veel ühe klaasitäie ning kogen pisikest iiveldushoogu. Selle eest on internet mind hoiatanud. Mahl teeb ööga oma töö ja hommikuks on kõrvad lukust lahti ja pea selge.

Tõsi ta on, et mahla tegemiseks on vaja mahlapressi ning neid on müügil väga erinevas hinnaklassis. Pressi soetamise kasuks räägib isiklik kogemus: kui jõuad juba mitmendat korda poest koju käärinud porgandi- või astelpajumahlaga või maksad kohvikus hingehinda klaasi värske greibimahla eest, siis ühel hetkel ei tundugi mahlapressi hind enam nii kõrge. Pealegi on pressitavad porgandid ja peedid, kapsad, õunad, pirnid sügishooajal väga hea hinnaga saadaval. Investeering tervisesse on aga hindamatu.

Avalehele
9 Kommentaari