Transferwise Foto: Tiit Blaat

Eesti parimaks idufirmaks valitud TransferWise, mis tegeleb rahvusvaheliste rahaülekannetega, pakkudes traditsioonilistele pankadele ja nende teenustasudele odavamat ja läbipaistvamat alternatiivi, teeb jõudsalt värbamiskampaaniat. Seegi käib kastist-väljas-stiilis, nagu neile omane.

„Kopp on ees? Tule meile tööle!” kuulutust on üsna raske mitte märgata, samamoodi nagu kevadist kopaga Skype’i Tallinna kontori ukse taha minekut. Bussiootekojal valuutamärkides välja kirjutatud lühike ja lööv ingliskeelne f-tähega sõna? Kõigest TransferWise’i reklaam Londonis. Geriljastiilis aktsiooniga rõõmustas TransferWise jõulude ajal Londonis ka Eurostari reisijaid, kes suundusid Pariisi või Brüsseli rongile. TransferWise’i päkapikud lasid reisijatel proovida Inglise vahuveini ja šampanjat (ja arvata, kumb on kumb), jagasid tasuta ülekandeid, vahetasid münte paberrahaks ja kinkisid šokolaadirahasid. Seejuures said šampanja ja Inglise vahuveini katses kõige kehvema tulemuse prantslased, kes ei osanud eriti eristada oma rahvuslikku uhkusjooki Inglise veinist, ja võitjaks tulid hoopis belglased.

Loe pikemalt TransferWise'i tulevikuplaanidest ja sellest, milliseid inimesi nad oma firmasse praegu tööle otsivad.

Avalehele
12 Kommentaari
Loe veel: