VW Polo GTI saab linnukesed kõikidesse kastidesse. Mugav, praktiline, ökonoomne, vajaduse korral kiire. See ei tee oma esiisadele kuidagiviisi häbi, pigem isegi vastupidi. Foto: Sten Ottep/Fifty Visual

Volkswagen Polo GTI puhul on esimesest hetkest selge, mida sellest ootama peaks. VW tähistab töökindlust, mugavust ja kuluefektiivsust, Polo kompaktsust, praktilisust ja ökonoomsust ning GTI lustakat ja kiiret sõitu.

Proovisõidunädalavahetuse jooksul sain kõik peale pikaajalise töökindluse proovile panna. Kuidas legendaarse Golf GTI väikevend end üleval peab ning kas see väärib GTI nime?

VW AG-s sai GTI-ndus 1976. aastal alguse Golf GTI-ga, mida peetakse maailma esimeseks kuumpäraks. Seega on Polol täita suurele nimele vastavad suured kingad.

Arvulised näitajad tunduvad seda soosivat, olles eellaste omadest paremad – turboga kaheliitrine reasneljane toodab 200 hobujõudu ja 320 Nm väänet, seitsmekäiguline DSG vahetab käike väga kiirelt ja suunab jõu läbi esirataste maha ning liigutada tuleb vaid 1350 kg. Sprint sajani vältab 6,7 sekundit ning selles aitab kaasa stardiabi. Lootust seega justkui oleks.

Avalehele
0 Kommentaari