Maha tehakse rulad, uisud ja trikirattad, ausse jäetakse tossud. Järelikult on tegu mingi tossureklaamiga. Blogi, millele lehel viide on, räägib oma mõnes sissekandes samuti mingist hullusest, lisaks seosetut juttu elust ja olemisest. Kommentaarid aga (tähelepanuväärne, et kommenteeritud on sama häguselt ning ainult esimest sissekannet) räägivad mingist liuglemisest, millest mujal juttu pole.

Väike mõttetalg viis lehekülgedele www.rullion.ee ning www.heelys.com.

Reklaamitegijad on õppinud. NPNK tunnistati auhinda väärt kampaaniaks, hoolimata noorte nurinast ja faktist, et luiskekampaania taga seisnud Hansapank valetas otsesõnu. Samas põrus too kampaania kiiresti, kuna polnud raske leida seost NPNK ja panga vahel, lisaks on paljud panga peale tänaseni luiskamise eest pahased.

Hiilijad on teravmeelsem nimi. Ja hiilijate saladuslik lehekülg on tehtud zone’i alla, kust pole nii lihtne selle registreerijat avastada kui .ee domeeni omanikke. Jääb vaid loota, et hiilijad on ka päriselt olemas, ehkki linnas pole hullus peale kollaste kleepsude veel silma torganud. Kui hullust ei tulegi, on pisut valelik seegi kampaania, kuid kindlasti parem kui panga mullune noortevale.