Portaalis on kaks olulist osa: originaaluudised krimisündmustest ja nõuanderubriik. “Meie eesmärk pole ainult sündmuskohalt veriseid pilte näidata, vaid ka harida inimesi, näiteks rubriigiga “Politsei soovitab”. Pigem on eesmärk selles, et inimesed näeks, mis me ümber toimub, ja oskaks hakkama saada,” seletas Talve.

Lisaks uudistele ja nõuannetele on Talve sõnul oluline koht operatiivametkondade teadetel. Koostöö sujub tema kinnitusel hästi ning näiteks politsei on mõistnud, et selline lehekülg on avaliku arvamuse mõjutamiseks parem kui politsei ametlik kodulehekülg, kuhu inimene satub harvem.

Põnev ja kasulik

Talve sõnul on esimesel kuul portaali külastanud päevas umbes 2000 kasutajat, kui põnevam uudis üleval, siis ka rohkem. “Usun, et see suureneb mitu korda,” sõnas Talve, kelle sõnul pole praegu suuremat teavituskampaaniat ette võetud. Põnevamad uudised, mis külastajaid rohkem meelitavad, on samad mis mujalgi ajakirjanduses: traagilisemad õnnetused või juurviljalao juures tapetud naine. Ka politsei nõuanderubriik on Talve sõnul väga vaadatav, samuti roolijoodikute nimistu.

“Üritame seda edasi arendada ja paremaks teha, eriti nõuandepoolt. Siis on sellest ka ühiskonnale tolku,” tutvustas Talve plaane.

Krimi.ee portaali teevad Kanal 2 saate “Krimi” meeskond ja uue meedia agentuur Winter Media Group

Vaata ka:

www.krimi.ee