Apple Watch Foto: AP/SCANPIX

Ilmselt räägitakse sellest septembris toimuval suurel pressiüritusel. Ent analüütikud ei maga. Strategy Analytics väidab, et Apple saatis selle aasta teise veerandi jooksul maailma müügivõrku neli miljonit Watchi.

Seega kuulub Apple’ile 75% nutikellade turust ning seade suurendas nutikellade pakkumist tänavuse ja eelmise aasta võrdluses 457%. Seni kõige rohkem eri nutikelli väljastanud suurtootja Samsung tõi aasta teise veerandi jooksul turule kõigest 400 000 nutikella.

Apple’i asepresident Luca Maestri viitas Apple’i eelmise tegevuskvartali tulemusi tutvustades, et Watchi käibe suurus aitas lahtri „Teised tooted” käibel üle 100% kasvada. Sellest võib välja lugeda, et Watchi käive oli juba umbes miljard dollarit.

Nutikelli toodetakse mobiil- ja nutiseadmetega võrreldes küllaltki väikestes kogustes. Võib öelda, et Apple tahab nutikellade müügile panustada palju rohkem kui teised. Tundub, et see tasub esialgu ära, sest Watch edestab rivaale mitu korda.