Tähelepanek: bändisärkide devalveerumine teeb kurvaks
On ju kahel sama ansambli austajal mõndagi, millest rääkida. Kuid tänapäeval, kui bändilogosid litsentseeritakse kiirmoekettidele, et muusikul leib laual oleks, kipub arusaam bändisärgist kui sekti kuulumise tundemärgist enam mitte paika pidama. Klassikalised bändilogod nagu Ramones, Motörhead, AC/DC või Guns N’ Roses kehastavad pigem universaalset cool’i ja sümboliseerivad laiatarbe mässumeelsust, mitte ei anna märku kitsasse ringi kuulumisest. Teistpidi vaadates paistab asi olevat sedamoodi, et kui bänd oli omal ajal tõepoolest kuulus, siis arvestades kandja pinnapealset suhtumist tolle ajastu muusikaskeenesse, näitab nende särgi kandmine ka selle muutunud tähendust.
Hästi – ajad endale H&M-ist pärit AC/DC särgi selga ja oled kuulnud ka bändi suurimaid hitte, kuid näiteks King Diamondist pole sul ilmselt aimugi. Kunagise ohtlikuvõitugi alternatiivbändi, mis on end nüüdseks kuldsete tähtedega muusikaajalukku kirjutanud, särgist on saanud lihtsalt lahe ese riidekapis. Pealtnäha võimalus deklareerida oma teistsugusust ja isikupära, kuid sisuliselt kinnitada, et kandja näol on tegemist ohutu peavooluinimesega.