Uus tehnoloogia pakub alati uusi võimalusi, kuid toob ka uusi probleeme – nii ka isesõitvad autod, mis on samavõrd robotid kui sõiduvahendid. Välja tuleb töötada uued sensorid, kontrollsüsteemid ja algoritmid.

Goodyear viib rehvidesse suhtumise igatahes uude ajastusse, pakkudes autode alla kerasid, mis pole auto küljes kinni ülekandesüsteemi telgedega, vaid magnetlevitatsiooni abil, mis võimaldab neil veereda pea igas suunas, sõltudes vaid käsklustest, mida auto juhtimissüsteem annab. See teeb auto ülimalt manööverdamisvõimeliseks, vähendab samal ajal libisemisohtu ja võimaldab näiteks parklaruumi märgatavalt kokku hoida.

Kerakujulistel rehvidel on ka sensorid, mis annavad neile täpse pildi tee seisundist ning võimaldavad suhelda ka teiste sõidukite ja liikluskontrollikeskustega.