Kampaania eesmärk on koguda 300 000 toetushäält, millest suur osa on tänaseks juba koos.

Palujad esitavad argumendi, et see suurendaks järsult e-jäätmete hulka, sest paljud tulevased iPhone 7 kasutajad peavad senised kõrvaklapid hülgama ja/või uued ostma.

ÜRO statistika järgi jääb 90% e-prügi ehk kasutuseta jäänud tarbeelektroonikat korralikult ümber töötlemata. E-prügi vähendamise argumenti kasutati (tulutult) mõni aasta tagasi, kui Apple võttis kasutusele Lightning-pordi ja paljud seni kasutatud kaablid jäid tarbetult vedelema.

Veebikuuldused 3,5 mm pesata iPhone 7 kohta algasid väljaannete Forbes ja Fast Company vahendusel, mis tunduvad ju usaldusväärsed allikad. Siiski pole Apple teemat ametlikult kommenteerinud.

Apple’il pole praegu hea aeg: viimatised majandustulemused olid oodatust väiksemad.