Vara ütles Päevaleht Online`ile, et TV3 on teinud õigeid programmivalikuid koos läbimõeldud kavaplaneerimisega, mis tagab, et inimesed leiavad oma lemmiksaated just neile sobival päeval ja kellaajal.

„Loomulikult on oma osa uutel saadetel ja eriti just "Eesti otsib Superstaari" edul. Eelmisel aastal väga populaarseks saanud formaat alustas sel hooajal veelgi edukamalt ja selline noortepärane projekt on just see, millisena me tahame , et vaatajad TV3-e tervikuna näeksid,“ rääkis Vara.

Vara sõnul saab TV3 täna ilmselt paremini kui konkurendid aru Eesti televaataja soovidest ja vajadustest.

„Samuti on uue hingamise ja senisest suuremad vaatajanumbrid teinud meie uudised, mis näitab et ehk hakkavad inimesed veidi väsima kõigest sellest kollasest, mis neid täna ümbritseb,“ lausus ta.

Vara märkis ka muuhulgas, et reklaamiandjate sihtgrupis vanuses 15-49 on TV3 number üks juba jaanuari esimesest nädalast alates.

Emori täna avaldatud teleauditooriumi uuringu kohaselt tõusis TV3 veebruaris 19,1 protsendiga kõige vaadatumaks telekanaliks. Sellele järgnesid Kanal2 18,6 ja Eesti Televisioon 17,3 protsendiga.

TV3 vaadatuim saade „Eesti otsib superstaari“ oli 197 000 vaatajaga tabelis seitsmendal kohal.