Ühe TV-Tehnokrati (pikkuseks koos väreleva graafikaga ca 24 minutit) kohta tuleb seda va musta ca 120-140 minutit, sellest intervjuusid 50-55 minutit, ja see on kindlasti veel üsna ”odav” suhe. Kes küll viitsiks seda musta mahtu vaadata (peale minu, aga see on juhtumisi minu töö)? Mõeldes koduvideole – miks me sunnime oma lähikondseid seda va musta vaatama, selle asemel, et teha midagi vahvat ja asi ”filmiks” kokku lõigata?

Alar Jäätes kirjutab www.tehnokratt.net foorumis: Tere DigiVideo huvilised. Arvan, et pole ainuke, kes sooviks seda teemat jätkata, mis eelneval oktoobril pooleli jäi...

Ja mul ei jää mitte midagi muud üle, kui katsuda kaasa elada. Tahaks teha saate kuni paar, eesmärgiks koduvideo-montaaÏi õpetus. Aga oleks väga vaja, et case ei oleks mina, vaid keegi vaatajate/lugejate hulgast. Kas keegi tahaks kampa lüüa? Me aitaksime veidi otsa peale, aga mõistagi ei teeks me päris kogu tööd sinu eest ära (näiteks ei kavatse ma ise video tarbeks pulma korraldada). Kaastöö eest au ja kuulsuse jagamise puhul kaasneb teadupoolest lisaks aule ja kuulsusele ka kaastöö.

Aga siia lõpetuseks seletaks lahti loo pealkirja. Nimelt on mul viimase nädala jooksul totaalselt üle visanud niinimetatud ajakirjanduses ilmuvad lood pealkirjadega tüüpi ”Üllatus: Mõis käis lõbumajas”, mille sisuks on see, et (a) Mõis tunnistab, et käis (b) tema naine kah teab sellest (c) ja on seejuures isegi koos käinud vaatamas, mis toimub. Ainult et ajakirjanik ei suutnud poindi kaotanud loole enam ühtegi normaalset pealkirja välja mõelda. Vilma pudeo on kerge silbivahetusega Pulma video – mis sest, et tagurpidi, vähemalt ma suudan pealkirja ära põhjendada, leides seose ühe levinud koduvideo-liigiga (ja oli ju lugemakutsuv pealkiri, eks?).

Ja muide – kui sul ka ajalehed üle viskavad, loe parem larko.kolhoos.ee alt ühe töötu soomlase arvamust. Tema on aus mees, pealkiri ja lugu käivad kokku.