2016. aasta talvel Hollywoodis. Film „Vehkleja”, kus Märt Avandi oli peaosas, kandideeris Kuldgloobusele. Liina Ristoja

30 miljonit silmapaari. See on väga suur hulk. Umbes nii palju lugesin kokku Märt Avandiga seotud või tema juhitud projektide vaatajaid. Saate „Su nägu kõlab tuttavalt” kolm hooaega, kolm Eesti Laulu finaali, kevadine „Suure tähe väike täht”, hittfilm „Tulnukas” – neid on vaadatud kokku miljoneid kordi. „Tujurikkuja” sketše on vaadatud ligi 15 miljonit korda.

Ja kui palju on neid, kes on aastate jooksul näinud „Malevat”? Ja „Tuulepealset maad” või „Kättemaksukontori” esimesi hooaegu?

Järgmisel pühapäeval juhib Märt näosaate finaali, mida vaatab kõrgajal vähemalt 400 000 inimest.

Võib eksimist kartmata oletada, et Avandi on viimastel aastatel enim Eesti inimeste silma all olnud näitleja.

Avalehele
242 Kommentaari
Loe veel: