Inimesed, kes pileteid ostavad, tahavad osa saada rahvusvahelisest sündmusest, kus pistavad rinda maailma parimad jalgpallurid. Nad ei tule poliitilist avaldust tegema. Samamoodi ei ole Kreml kasutanud jalgpalli MM-i oma propaganda tegemiseks rohkem kui eelmiste MM-ide peoperemehed. Olgu Saksamaa, Lõuna-Aafrika või Brasiilia – kõik kasutasid võimalust, et näidata oma maad külalislahke ja avatuna.

Ja veel: juunis 2017 avaldas FIFA täismahus USA advokaadi Michael Garcia 2014. aasta uurimistöö, mis näitab, kuidas 2018. ja 2022. aasta MM-ile kandideeriti. Garcia tööst selgub, et Putin soovis saada MM-i lausa meeleheitlikult, pöördudes näiteks isiklikult teiste riikide otsustajate poole. Kuid Garcia ei leidnud tõendeid kokkumängust, altkäemaksust või muust sarnasest. Üllatav, kui mõelda, mida praegu uudistes Venemaa kohta räägitakse.