Üks analüüsi osasid näitas, et kui inimene oli roolis, kiirendasid ja pidurdasid Google'i autod oluliselt järsemini, kui ise sõites. Samuti oli autode tarkvara oluliselt parem ohutu vahemaa hoidmisel eessõitvast autost, kui seda olid inimestest autojuhid.

"Veedame vähem aega avarii-lähedastes olukordades," ütles Urmson robootika konverentsil Santa Clara, Californias. "Meie auto sõidab sujuvamalt ja turvalisemalt kui treenitud professionaalsed autojuhid."

Lisaks Google'i auto suurepäraste autonoomsete oskuste demonstreerimisele, näitas Urmson ka uut armatuuri, kus on ekraanid ja näidikud, mis annavad täpselt teada, mida auto teeb - ja mis hetkel inimene võiks tahta juhtimist üle võtta.

Kuigi uurimisprojekt kõlab millegi sellisena, mida Google võiks tahta turule tuua autojuhtidele, ei ole firma siiamaani veel saladuseloori kergitanud. "Mõtleme erinevatest võimalustest seda turule tuua, kuid ma ei saa teile praegu rohkem öelda," ütles projekti juhtinud teadlane Urmson.

Lisaks turvalisusele näitasid Google'i isesõitva auto projekti eestvedajad päriselt juhtunud olukorda, kus autole sõideti tagant sisse. Kuna autosõitu salvestati, oli ka andmetes olemas fakt, et Google'i auto pidurdas sujuvalt enne seda, kui talle tagant sisse sõideti. "Ei ole vaja hakata otsima pealtnägijaid, kes annaks tunnistust sellest, mis juhtus - meil on andmed olemas. Salvestusest on selge, et tagapool sõitnud juht ei olnud piisavalt tähelepanelik," tõi projektijuht välja ühe paljudest kasulikest omadustest.