Jürg Samel

Kolmepäevasel messil Helsingi messikeskuses käis 51 440 külastajat. Esindatud olid kõik suuremad rataste, kiivrite ja riiete tootjad. Publikumagnetid olid Harley-Davidsoni riiete ja meenetega kauplev Leather Heaven, nahapoed ja uudismudelid. Esmaesitletud tsikleid polnud, sest suurem osa 2004. aasta mudeleid toodi välja eelmise aasta lõpus messidel Itaalias või Saksamaal.

Helsingi motomessist on eeskuju võtnud Tartu Näitused, seal antakse motohooaja kohalik avalöök märtsi alguses. Motoexotika projektijuht Margus Kikkul ütles, et kevadesse on toodud igasügiseselt Tartu Motoshow’lt kõik see, mis ei puuduta autosid – tsiklid, kaatrid, ATV-d, tattood, võistlused ja kokkutulekud ning auto- ja motoklubid. Seni oli Tartu Motoshow kui Motorexi veidi väiksem variant, nüüd jäävad sinna ainult autod, tsiklid saavad omaette messi.

Projektijuhi sõnul on kokkulepped olemas paarikümne osavõtjaga, kuid ta julges ennustada, et messihall saab täis. “Praegu on veel aega, et enne hooaja algust endale uus ratas või varustust soetada,” lubas Kikkul. Messiks on Kikkuli sõnul lubanud Autoleht välja tulla tsikli-erinumbriga.