Kuigi eestlane üritab uue tiimi nime lepingu allkirjastamiseni saladuses hoida, imbus motoringkondadesse kindel info, et Rohtlaanest saab kestvussarja MM-il Kawasaki tehasetoega tiimi liige. Rohtlaan ei lükanud seda ümber, öeldes, et teatab uuest tiimist ilmselt järgmisel nädalal toimuval pressikonverentsil, kuhu ka tema uus mänedĻer tulema peaks.

Mõiste “tehasetugi” on kestvussõidu MM-sarjas kõva sõna, sest ainus täielikult tehasetiim on tänavu võidutsenud Suzuki Castrol. Kawasakil, Yamahal ja mitmel Itaalia päritolu tsiklitootjal on sarjas neilt pidevat tehnilist tuge saavad eratiimid.

Oma tiimi kiireim

Tänavu Yamaha tsikliga Shell Endurance Academy meeskonnas sõitnud ja kokkuvõttes

MM-arvestuses meeskonnaga kuuendaks tulnud Rohtlaan pälvis inglasest mänedžeri huvi Saksamaal, kus ta vihmaga peetud etapil liidritest keskmiselt 1,5 sekundit ringil kiirem oli. “Hilisemal Itaalia etapil sõitsin oma vahetuses välja päeva viienda aja,” ütles Rohtlaan. “Tõstsin meeskonna oma etapil seitse kohta kõrgemale.”

Sellest ajast Shell Endurance Academy meeskonna kolmest sõitjast kiireima Rohtlaane ärärääkimisega tegelenud mänedžeri pakutud tingimused uueks hooajaks on eestlasele isegi soodsamad, kui tänavu nõrgemas tiimis sõites.

Kui tänavu maksis hooaeg eestlasele miljon krooni, siis uueks hooajaks peab Rohtlaan ise letti laduma poole väiksema summa. “Põhimõte ongi see, et mida parem oled, seda vähem sinu käest raha küsitakse,” rääkis Rohtlaan. “Mul oli ka variant täiesti tasuta sõita, kuid see tiim polnud nii hea.”

Kawasaki meeskond jõudis kestvussõidus tänavu kahel korral esikolmikusse. Uueks hooajaks on tiimil veelgi suuremad plaanid, sest meediahuvi sarja vastu on tõusmas. Hooaja seitsmest etapist kolm on 24 tunni sõidud, sealhulgas maailmakuulus LeMansi kestvussõit. “Eurosport pidi paar otseülekannet tegema, nii et tähelepanu jagub,” ütles Rohtlaan.