Kõige õnnetum oli selline stsenaarium enne Buttoni avariid juhtinud Juan-Pablo Montoyale, kes tuli viimaste seas boksi ja juhtus sealt väljuma ajal, kui turvaauto taga sõitev karavan ringi lõpetas.

Montoya, kes ei soovinud rivis viimaseks jääda, eiras sel hetkel boksi väljumisalal põlenud punast foorituld ja võeti kohtunike poolt üldse rajalt maha.

Viimastel ringidel jälitas Räikköneni Michael Schumacher, kuid tõsiselt ohtlikuks ta soomlasele ei saanudki. Soomlase sõnul oli tal auto roolisüsteemiga lõpus veidi probleeme, kuid õnneks lubas masin kiirelt lõpuni sõita. “Vahepeal olin ma juba päris maha rahunenud, kuid siis tuli Michael mulle järgi,” ütles Räikkönen.

Kolmandana lõpetas Rubens Barichello, kes alustas sõitu boksialast ning oli avaringilt tulles viimane.

Võistluse algus McLarenile ja Ferrarile edu ei ennustanud. Parimalt kohalt alustanud Jenson Button üritas stardisirgel katta Michael Schumacheri ideaaltrajektoori, kuid lasi niimoodi endast mõõda mõlemad teisest reast alustanud Renault’d.

Liidriks tõusis neljandana startinud Giancarlo Fisichella, kes aga poolel distantsil tehniliste probleemide tõttu katkestas. Tema tiimikaaslase Alonso liidriroll ei kestnud oluliselt kauem. Hispaanlane riivas kurvis tagarattaga betooniseina ja pidi lõhutud autoga boksi keerama ning katkestama. Kuna mõlemad Renault’d Kanadast punktilisa ei saanud, muutus MM-i üldseis põnevamaks nii individuaal- kui konstruktorite arvestuses.