Kui võistluspäev algas eestlasele hästi ja ta püsis oma Peugeot’ga poodiumikonkurentsis, siis pikematel katsetel kippusid mõlemal Peugeot’l pidurid üle kuumenema. Pirelli rehvimurede üle piloodid ei kurtnud. Seda, et piloodid rehvidest tingitud kaotusega ette leppinud on, tõestas kas või muidu alati täiega kihutava soomlase Marcus Grönholmi öeldud lause, et Türgis sõidab ta mitte võidu, vaid teise koha peale.

Lülitasid autost elektri

Varasematest vihmadest mudaseks muutunud rajal olnuks Pirellil ilmselt Michelini ees isegi eelis, kuid eksikombel võtsid tiimid Türki kaasa kuumaks ilmaks mõeldud rehvid. Mudarehvid olid kaasas vaid Mitsubishil, mille itaallasest pilot Gigi Galli päeva keskel korraks isegi liidriks tõusis ja päeva teisena lõpetas.

Hiljem võttis maailmameister Loeb siiski sisse harjumuspärase liidrikoha ja lõpetas avapäeva rohkem kui minutise eduga järgnevate ees. Kuigi teoreetiliselt oli eelis tagantsõitjatel, oli Loeb kiirem pea kõigil katsetel.

Päeva pikimal katsel tekkisid elektriprobleemid Märtinil, kelle auto udustest akendest oli keeruline välja näha. Nii kogunes eestlasele sellelt katselt ligi 40 sekundit kaotust. Põhjus, miks eestlane elektriprobleemides vaevles, peitus ilmselt sõitjais endis – keegi neist oli kogemata käigukangi all asuvalt paneelilt õhuventilaatori välja lülitanud.

Vahelduvates ilmaoludes – hommikul päike, päeval äikesevihm – kulgenud võistluspäeva parima etteaste tegi eestlane viimasel publikukatsel. Miljonilinnas Antalyas paari tuhande pealtvaataja ees sõidetud kahe- kilomeetrisel katsel oli Märtin teine.