Märtin—Kitsing on startinud viiel MMetapil, Rootsi ralli kogemus puudub. Talveoludes võistleb Eesti esiduo üldse neljandat korda.

“Rada on kiire ja künklik, nagu Soomeski,” jagas Märtin esmamuljeid. “Kuna stardime küllaltki tagant (36), võib karta, et eessõitjad puhastavad tee jääst. Kruus hakkab kumme lõhkuma.”

“Oleme Rootsis samasugused uustulnukad, nagu mullu Inglismaa etapil,” täiendas Kitsing. “Võimetest on ettekujutus täpsem, kuid uut autot veel ei tunne. Toyota Celicaga sõites teadsime, kellega võrdselt kihutada suudame. Nüüd tuleb pilt uuesti luua.”

Märtin—Kitsing tutvusid rajaga nädal tagasi ostetud N-rühma Ford Escordil, eilsetel testisõitudel pääses teele põhiauto. 4 miljonit krooni maksnud Ford Escort WRC-l on maarjamaalased läbinud vaid sadakond maanteekilomeetrit Otepää lähistel ja võitnud Tartu talveralli.

“Kindlasti pole auto veel käppas,” leidis Märtin. “Need kogemused, mis Tartu rallil saime, on juba ununenud. Kui enne Rootsi sõitu autot garaaÏist välja ajama hakkasin, kippusid käigud segi minema.”

Aleksander Käo on Rootsi rallil ka varem võistelnud. 66. numbri all rajale minev Käo ütles, et tahab N-klassis esikuuikusse jõuda.