Kuigi eksmaailmameister Marcus Grönholm üritas kuni viimse hetkeni norralaselt Petter Solbergilt teist kohta näpata, ei jätkunud lendaval soomlasel selleks kiirust. “Ma andsin viimasel päeval oma parima ja võtsin autol pealt isegi õhukonditsioneeri, et veidi kaalu vähendada,” kurtis Grönholm, kellel tiim käskis kindlasti auto tervena finišisse tuua ja säilitada nii konstruktorite arvestuse liidirkoht.

Sainz saab uue võimaluse

Märtin leidis, et enamiku rallist õnnestus tal rehvivalik, kuid eestlasele valmistab endiselt muret Peugeot 307 seadistus. “Viimasel päeval võtsime rahulikult, pidime kindlalt punktidega finišisse jõudma ja olukord oli selline, kus midagi erutavat polnud,” ütles ta.

Türgi ralli suveräänne valitseja oli taas Sebastien Loeb, kes võitis ralli 18 kiiruskatsest küm-me. Teiseks tulnud Solberg oli kiireim neljal katsel. Head kiirust näitas ka Mitsubishi piloot Gigi Galli, kes oli kiireim kahel katsel. Paraku said kaheksandana lõpetanud itaallasele järjekordselt saatuslikuks laupäeval teda tabanud tehnilised probleemid.

Ralli suurüllataja oli come-backi teinud ja neljandana lõpetanud matadoor Carlos Sainz, kellele Citroeni tiim pakub võimalust sõita kaasa kuu lõpus toimuval Akropolise rallil. “Kui Carlos Kreekaks minult autot palub, annan ma talle võimaluse,” ütles tiimipealik Guy Frequelin. Seega muutuvad võimalused belglase Francois Duvali lõplikuks vallandamiseks aina suuremaks.

Lõppenud Türgi ralli ei hiilanud publikurohkusega, vaid ladusa korraldusega. Türgi riigi raha toel vastutab etapi korralduse eest kolmandat aastat soomlastest koosnev meeskond.