Ralli eilse testikatse tulemused andsid Pirellile lootust, sest esikolmiku moodustasid vaid Itaalia rehvifirma kliendid. Ligi minutiga läbi sõidetud katse võitis Marcus Grönholm (Peugeot) Solbergi ja Harri Rovanperä (Mitsubishi) ees.

Lühikesel katsel võitjale üle viie sekundi kaotanud Märtin oli alles kümnes. Samas soovitasid võistlejad testikatse tulemusi mitte tõsiselt võtta, sest rajakate erines kiiruskatsete tingimustest.

Märtin tiitlivõitu ei usu

Eestlane tunnistas Küprosel, et ei suuda Peugeot’ sõidustiiliga kohaneda ja seetõttu ei looda ta sel aastal individuaalset meistritiitlit võita. Märtini sõnul keskendub ta Peugeot’le tootjate arvestuses võidu toomisele. “Kui nii läheb, olen ma väga õnnelik.”

Kui Peugeot teatas, et tahab autode konkurentsivõime tõstmiseks vahetada välja amortisaatorite tarnija, siis nendega samasse kontserni kuuluva Citroėni plaanid ulatuvad kaugemale.

Kuigi mõlemad meeskonnad on teatanud, et loobuvad tuleval hooajal, siis Citroėni tiimi juht Guy Frequelin rääkis ajakirjale Autosport Magazine võimalikust jätkamisest.

Praeguste plaanide kohaselt taanduks prantslased MM-ilt vaid aastaks. Sel ajal sõidaks nende WRC-autodega osalist tehasetoetust saavad erameeskonnad – belglaste Kronos ja hispaanlaste Piedrafita. Frequelini sõnul lubab see variant kulusid oluliselt kärpida.

Samas mõtleb aga uue WRC mudeli – Citroėn C4 – sisuliselt välja arendanud tiim tehasetoetusega rallirajale naasmisest juba 2007. aastal. “Enne tahame teada, millised reeglid järgmiseks aastaks MM-võistlusteks kehtestatakse, Otsus sõltub sellest,” lubas Frequelin.