Aava sõnul annaks rallide võitmine tulevikus võimaluse käsitada rallisporti ka kui enda sissetulekut. Seni on juunioride sarjas osalemiseks pealemaksmisest suutnud hoiduda vaid üksikud väga kiireid sõite teinud mehed. Näiteks tänavu Suzukis sõitnud rootslane Per-Gunnar Andersson.

Aavagi peab järgmine aasta maksma Suzukile osalemiseks enamiku oma tiimi 5,7 miljoni krooni suurusest aastaeelarvest. See on 300 000 krooni võrra enam kui tänavune eelarve, millega meeskond sai sõita kuus MM-rallit ja koduse EOS-ralli.

Kuigi Citroėn pakkus eestlastele samuti kiiret autot C2, siis viimasel hetkel otsustati siiski tuttava Suzuki kasuks. Mõlemad tiimid pakkusid eestlastele kuut MM-rallit, kuid jaapanlased lisasid boonusena paketti kaks EM-etappi ja ühe Eesti ralli.

“Kuus sõitu aastas on kindlasti vähe; kui tahad tipus püsida, kipuvad pisiasjad ära ununema,” põhjendas Aava. “Kuna meil on Suzukiga varasem koostöökogemus, siis oskame võimalikke probleeme juba ette näha ja neid lahendada. Citroėn olnuks meile uus kogemus.”

Kuna prantslased venitasid oma vastusega sõitjate valikul viimse hetkeni, registreerisid Aava-Sikk end teisipäeval FIA-s Suzuki tehasesõitjatena. “Oleme üks kolmest ekipaažist, kelle kasutusse antakse uus Swift ja kelle päralt on kõik mudeliga kaasnevad tehnilised uuendused.”

Selle hooaja vana Suzuki Ignisega sõitnud Aava sõnul oli just aegunud tehnika põhjus, miks nad hooaja teisel poolel asfaldietappidel konkurentidele pikalt kaotasid. “Kuid selle tehnikaga peaks uuel hooajal ka asfaldil tulemuse maha saama,” lubas Aava.

Aava sõnul on neil uuel hooajal tipptulemuse saavutamiseks kõik olemas.