Abieluteemaline rahvaküsitlus toob kevadel kaasa erinevate huvigruppide kampaania, kuid neid huvigruppe rahastavate isikute või organisatsioonide nimed jäävad suuremas enamuses tõenäoliselt saladuseks. Teisisõnu, me ei saa kunagi teada, kes kampaaniat tegevate MTÜ-de arved ja selle kaudu kaudselt erinevate erakondade loosungid kinni maksab.

ERJK aseesimees Kaarel Tarand nendib, et erakondade kasu on kampaaniaga oma häälele võimendust saada. „Kui asjal ei oleks poliitilist mõju, siis erakonnad ei kulutaks raha inimeste veenmiseks," ütles Tarand. Kui aga kampaaniate rahastamisallikad on ebaselged, võib käivituda varjatud teenete süsteem, mis omakorda tähendab, et poliitika poleks läbipaistev. 

SAPTK-i juhil Varro Vooglaidil on aga asjast oma arusaam ja põhjendused. 


Avalehele
224 Kommentaari
Loe veel: