Maailma suurim alkoholitootja, Briti ettevõte Diageo, mis turustab muu hulgas sääraseid marke nagu Johnny Walkeri viski ja Smirnoffi viin, teatas, et 2014. majandusaasta esimese kvartali (mis sai läbi septembriga) käive vähenes möödunud aasta sama kvartaliga võrreldes 7,4%. Peamiselt olid selles süüdi kehvad tulemused Aasia turul, eeskätt Hiinas, kus müük vähenes tervelt viiendiku.

Nõrkadest tulemustest teatas ka Prantsuse tootja Rémy Cointreau, mille majandusaasta teise kvartali (mis samuti sai läbi septembriga) käive vähenes 13%. Ettevõtte peamine tuluallikas on konjak Remy Martin. Ka teine Prantsuse alkoholitootja, luksuskontsern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) teatas, et firma veinide ja napside divisjoni käive langes selles ajavahemikus mullusega võrreldes 8,1%, ja nimetas selle peamiseks põhjuseks konjakimüügi vähenemist Hiinas.