Pühapäeva, 12. aprilli õhtul kukkus kaheaastane poiss kodus kulmu katki ja seda oli vaja õmmelda. Ema Liisa helistas esmalt telefonile 112, et küsida: kas oleks mõistlik minna ise lastehaigla EMO-sse või kutsuda järele kiirabi – pere elab Tallinnast 35 km kaugusel. Muu hulgas teatas ema 112-le, et pisipojal avastati 13. märtsil COVID-19 sümptomid, temalt käidi kodus proovi võtmas ja see osutuski positiivseks. Ülejäänud perekonnaliikmetel sümptomeid polnud. 18. märtsil polnud ka poisil enam sümptomeid ja järgmisel päeval käis ema temaga juba õues jalutamas.

Vastutustundliku kodanikuna informeeris ema enne sõitma hakkamist sellest telefoni teel ka lastehaigla EMO-t. Kohale jõudes võeti ema ja laps kenasti vastu ning esitati lisaküsimusi. Ema rääkis jälle, et poeg on COVID-19 läbi põdenud. Uuriti huviga, täideti blankett ning laps ja ema juhatati õue kaudu teise osakonda.

Loe edasi, kuidas tekkis konflikt haigla arsti ja ema vahel ning kuidas hindab seda praegu Lastehaigla juhtkond. 


Avalehele
287 Kommentaari
Loe veel: