Poodide iseteeninduskassad saavad klientide seas järjest populaarsemaks. Kasutusel on laias laastus kaks süsteemi, ühe puhul skaneeritakse ostud kauba valimise jooksul, teist tüüpi süsteemides kõige lõpus. Osa kliente eelistab suuremate ostude puhul kasutada toodete jooksvaks skaneerimiseks pulti, teised peavad jälle mugavamaks tooted ühe korraga läbi lüüa.

„Nutikassad on klientide hulgas väga positiivselt vastu võetud ning kellel vähegi on olnud pealehakkamist uut süsteemi proovida, need on ka üldjuhul jäänud võimalust kasutama. Tuleb ainult võtta julgus kokku, et iseteeninduskassat proovida,” sõnas Coop Eesti Keskühistu kommunikatsioonijuht Martin Miido.

Tallinnas Prisma selvekassa läbinud Pille ütles, et kasutab seda peaaegu alati ja probleeme on vaid üksikuid. „Üks kord ostsin ciabatta’t, aga unustasin koodi panna. Sellisel juhul on teenindaja appi tulnud. Sama on ka näiteks kaaluerinevustega,” kirjeldas ta mõnda vähest viperust.