Jõuluaeg toob ohtralt kiirlaenureklaame. Kui paljud nende õnge lähevad?
Kristjan Ats Mägi
kristjan.ats.magi@epl.ee
Ühest ei piisa. Hobujaama peatuses näeb kõrvuti kahte identset tarbimislaenu reklaami. Nende põhimõte: mida vähem, seda uhkem?
FOTO: Foto: Andres Putting
Kolmandik eestlasi peab jõuluaega pere eelarvele koormavaks. Mõned võtavad kinkide ostmiseks ka laenu.
Detsembri tulekuga on linnapildis peale jõulukaunistuste järsku üpris palju tarbimislaenude reklaame. „Alati sinuga,” teatab üks plakat. „Laenud igaks olukorraks!” seisab teisel, all foto pereisast, kes ostukärus lustib. Terve Tallinna südalinn on laenureklaame täis ja mitte ainult kiirlaenude omi, leidub ka suurpankade plakateid ja sideoperaatorite järelmaksupakkumisi. Kas jõuluajal jääb siis eestlastel keset ostuhullust raha väheks ja seda peab juurde laenama?