05.03.2020, 00:05
K-rauta e-pood tõstab sooduskampaania ajal märkimisväärselt toodete tavahinda
FOTO:
**Eesti Päevaleht analüüsis K-rauta e-poe tuhandeid soodushindasid.
**Kui keskmiselt lubati allahindlust 25,4%, siis tegelikult langes hind keskmiselt vaid 1,5%.
**Millegipärast kerkis toodete tavahind allahindluste ajal kõvasti.
**K-rauta põhjendab hinna kõrvalekaldeid tehniliste probleemidega.
Sooduskampaaniad on kaubanduses ühed efektiivsemad klientide ligi meelitamise meetodid, kuid alati ei tähenda kaupmehe näidatud soodushind seda, et tarbija tõesti midagi säästaks.
Kuidas kliente ikkagi pügatakse ja on see JOKK või suisa ebaseaduslik? K-rauta e-poes toimuv on ilmekas näide, kuidas klient võib arvata, et teeb enda jaoks suurepärase diili, aga tegelikult ei võida praktiliselt mitte midagi.