Kaup koju kätte: järjest populaarsem e-teenus aitab toidu pealt kokku hoida
Liisa Rebane-Mäe
liisa.rebane@epl.ee
Prisma Peremarket kasutab kojuveo teenuse osutamiseks DPD Eesti abi, kullerfirma toimetab kahes Tallinna poes komplekteeritud kauba kliendini.
FOTO: Foto: Prisma Peremarket AS
Jaekaupluste e-poodide kauba kojutoomisteenus ei ole luksusteenus, kliendid on võimalusest teadlikud ning tellimuste arv kasvab.
E-Maxima juht Deniss Osman rääkis, et harjumus e-poest osta on paljudele igapäevaseks saamas ja selle pluss on, et klient saab seda teha mugavas keskkonnas endale sobival ajal. „Kliendid on hakanud mõistma, et tegemist pole luksusteenusega, vaid tavapärase ostlemise võimalusega nii, et ise ei pea poekotte tassima,” lisas ta.