Häirekeskuse peadirektori Kätlin Alvela sõnul pole kodutu sarihelistaja probleemile lahendust leitud. Foto: Rauno Volmar

Kodutu 66-aastane Tallinna mees tegi häirekeskusele 2218 kõnet, mis kestsid kokku 31 tundi. Alkoholiprobleemi tõttu teda kohaliku omavalitsuse kodutute varjupaika enamasti ei lastud. Niisiis oli mehe lahendus helistada numbrile 112 ja valada viha nende peale välja. „Kõigil 2000 korral tuleb häirekeskuse päästekorraldajal aru saada, kas inimene vajab politsei, kiirabi või päästeteenistuse abi. Enamasti mees siiski nende abi ei vajanud. Samal ajal on päästekorraldajatele tema probleemide mõistmine keeruline, sest kohati on jutt äärmiselt segane või kostab telefonist vaid sõimu,” selgitab häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela.

Avalehele
47 Kommentaari
Loe veel: