Eesti on Euroopas viie tihedama kaubanduspiirkonnaga riigi hulgas. Ühelt poolt tähendab konkurents tarbija jaoks võitu, teisalt võib see nõrgemad teenusepakkujad välja suretada.

„Kui vaadata jaekaubanduskettide ruutmeetri pinda ühe elaniku kohta, siis on Eesti Euroopas esiviisikus, aga ikkagi kõik kauplused Eestis laienevad,” rääkis Maxima Eesti turundusdirektor Janne Laik.

Rimi Eesti Food AS-i tegevjuht Vaido Padumäe kinnitas samuti, et uuringud näitavad Eestit Euroopas viie tihedama kaubanduspinnaga riikide hulgas. „Seega konkurents on tõesti suur. Meeles peab pidama sedagi, et inimeste ostujõud on aasta-aastalt kasvanud ja linnastumine toob ostujõulise kliendi tõmbekeskusesse. Selle tulemusena avatakse linnade ümbruses rohkem poode ja maal jääb neid vähemaks,” rääkis Padumäe.

Avalehele
45 Kommentaari
Loe veel: