Tallinna-Tartu bussiliin on üks Eesti tulusamaid. Konkurentsiameti hinnangul piirab praegune seadus liialt uute tulijate võimalusi pirukast osa saada. Foto: Ilmar Saabas

Tallinna-Tartu, Tartu-Tallinna, Tallinna-Narva ja Narva-Tallinna liinidel on Hugo Osulale kuuluva Mootor Grupi ettevõtete turuosa üle 70%. Tallinna-Pärnu liinidel on Mootor Grupi firmadel 40% ja Taistol 30% turuosa.

Mullu oktoobris jõustunud ühistranspordiseaduse (ÜTS) järgi võib uutele turule pürgivatele transpordifirmadele liiniloa andmisest või liiniloa alusel teenindatava kommertsliini sõiduplaani kinnitamisest keelduda, kui liini teenindab samal liikumisteel rohkem kui üks vedaja ja esitatud veotingimuste rakendamise võimalikku mõju hinnates ei ole taotletaval liinil pakutav teenus samaväärne või parem võrreldes olemasoleva, sealhulgas taotleja samal liinil seni pakutud teenusega.

Avalehele
24 Kommentaari
Loe veel: