Neuroturundus uurib tarbija soove, mida too ise ei teagi
Neuroturundus püüab kindlaks teha, mis haarab
inimeste tähelepanu ja milliseid emotsioone see neis tekitab. Ettevõtjate – ja ka avaliku sektori –
huvi selle vastu on suur, kuid uuringute korraldamiseni jõuavad suhteliselt vähesed. Ent neuroturunduse põhitõdede kasutamiseks ei ole
kõigil oma uuringut korraldada vajagi.
Siiski ei leia neuroturundusuuringud Eestis veel nii laia rakendust, kui võiksid, arvab TNS Emori uuringuekspert Kaidi Reedi. „Huvi on küll väga suur, kuid tihti see vaid huvi tasandile jääbki,” nendib ta. „Sageli nimetatakse loobumise põhjusena kallist hinda või kiirust kampaaniaga alustamisel.” Siiani ongi praktika olnud pigem selline, et testitakse juba eetris olevat teleklippi, kuigi ideaalis võiks testimine toimuda enne klipi eetrisse minekut või juba ideefaasis, kus on veel võimalik midagi muuta.