Iseasi, kui palju neid reklaame usutakse. Ega eriti mõtet ei ole. Enamasti ei ole neid väiteid keegi korralikult katsetanud, kohati on tegemist ilmselgete jaburustega.

Põhjus on suhteliselt lihtne. Mõne suure tootja naha-kreemide või huulepulkade katsetamisega on väga keeruline teadusmaailmas loorbereid lõigata. Nii võib „dermatoloogi soovitus” või „naha-arsti proovitud” täiesti vabalt tähendada seda, et mõni dermatoloog on toodet jaganud käputäiele patsientidele, kes sellest päris kärna ei läinud. Märkel „kliiniliselt katsetatud” on kindel tähendus ravimite puhul, aga kosmeetikatoodete puhul võib see tähendada mida tahes. USA ja EL-i regulatsioonid peavad tagama selle, et tervisele kahjulik toode müüki ei jõua, ent kõigi turunduslike väidete katsetamiseks ei ole kellelgi raha.