Paki saatmine võib parajat peavalu valmistada. Viimasel ajal on meedia poole pöördunud mitu rahulolematut klienti, kellel on pakkide ja kirjade kohaletoimetamisega probleeme olnud. Kõik on olnud Omniva kliendid.

Tartus elav Annika tellis septembri lõpus Kanadast paki. Sellel oli ka jälgimisnumber, mis võimaldas saadetise teekonda kuni Eestisse jõudmiseni jälgida. Annika pöördus veidi üle kuu pärast paki teelepanekut Omnivasse, et uurida, kuhu tema pakk on jäänud. Pöördumist ajendas ka see, et eelmine Kanadast tellitud pakk saabus nädalaga. Omnivast vastati Annikale, et tema nimele saadetist ei ole.

Veidi aja pärast helistas Annikale võõras inimene, kes oli oma postkastist leidnud Omniva korduvteate paki saabumise kohta. Lahke inimene saatis Annikale teatest foto. „Teade oli saadetud kuhugi Anne tänavale suvalisele aadressile. Eelmise paki samalt saatjalt sain läbi tolli ja teade tuli ilusti minu postkasti, seega asi ei saanud olla saatjas,” ütleb Annika.