Facebookis tuhandeid jagamisi kogunud postituses kirjeldas Kätlin kummalist olukorda Tallinna sadama tasulises parklas, millega opereerib Citypark. Nimelt sõitis klient parklasse, mõistis, et see pole õige koht, ja kiirustas automaadi juurde parkimise eest tasuma. „Sisestasin pileti ja automaat näitas parkimistasu 1,50 eurot, sisestasin automaati viieeurose paberraha ja sain tagasi kaheeurose mündi,” kirjutas ta sotsiaalmeedias.

Klient sattus segadusse, kuna automaat oleks pidanud talle tagastama 3.50. Kviitungit lähemalt uurides avastas ta, et on endalegi üllatuseks saanud parkimisfirma võlausaldajaks. „See tasuline parkla, mida opereerib Citypark, on mulle võlgu 1,50 eurot, nad tunnistavad seda,” luges ta kviitungilt välja. „Aga ma ju ei soovinud neile võlgu anda, kust nad teavad, kes ma olen, kuhu nad selle võla tagastavad, kuhu mina peaksin pöörduma, et võlg kätte saada, miks mind ei teavitatud, et nad kavatsevad minu raha kasutada. Ja veel palju küsimusi,” oli klient nördinud.

„Et parkla asub sadama piirkonnas ja Sadama turg on suunatud turistidele, siis tekib küsimus, kas niimoodi teenitaksegi ettevõttele raha. Mis teeb turist taolises olukorras – kas lööb käega?” esitas naine küsimuse.