Tallinna lennuväljal paiknevates angaarides tehakse baashooldust Boeing 737 ja Airbus 320 tüüpi lennukitele. Foto: Jaanus Lensment

Te olete 34-aastane ja teid nomineeriti Eesti parima juhi konkursil kolme parema hulka. Mis te ise arvate, millega te juba nii noorena silma jäite?


Selliste konkursside puhul saab peale isikliku tähelepanu ka ettevõte päris palju tuntust juurde. Isikliku tähelepanu puhul on halb see, et kui nüüd firma tulemustega peaks midagi juhtuma, siis hakkavad ilmuma pealkirjad, kuidas Risto ei saa ettevõtte juhtimisega hakkama. See on lisapinge. (Muigab.)

Aga see, et mind esitati, on tegelikult kõigi siin töötavate inimeste panuse tulemus. Magnetic MRO (endise nimega Air Maintenance Estonia) tegutseb ju alates ajast, kui Aeroflot Eestis tegutses, meie vanemate töötajate staaž ulatub 50 aastani. Oleme saanud aasta ettevõtte, aasta eksportööri ja ka näiteks aasta finantsjuhi auhindu. Tõsi, mina küll seekord juhikonkurssi ei võitnud.

Meie tiimitööst aru saamiseks tuleb viibida siin sees. Me teeme väga traditsioonilist äri, aga siin on palju iduettevõtetega sarnast nälga, mida tööstusettevõtetes näeb harva. Enda suurimaks võiduks peangi seda, et oleme suutnud saada väga kindlates raamides tegutseva äri toimima start-up’iliku mõtteviisiga.

Olete juba varem rõhutanud, et mingeid pinksilaudu ega Play Stationi mängutube teie kontorist otsida ei tasu ja töö on väga stressirohke. Hoiatate tööintervjuudel inimesi, et valmisolek pingutada peab olema sisuliselt 24/7. Naljaga pooleks öeldes: see pole ju üldse motiveeriv!

Tsiteeriksin siin IMG asutajat Mark McCormarkit: „Ma ei muretse töötajate motivatsiooni pärast, sest meil on lihtsalt liiga palju tegemist!” Ja tõepoolest, ka meil on inimesed väga hõivatud võimalustest kinnihaaramise ja isikliku karjääri ehitamisega.

Avalehele
135 Kommentaari
Loe veel: