Surnud kuulsuste sissetulekute edetabelit koostab ajakiri Forbes ja loomulikult on arvud hinnangulised. Asi ei ole jõudnud nii kaugele, et mõne lahkunu aktsiaid börsil noteeritaks ja saaks auditeeritud majandustulemustest vaadata, kui palju too teenis. Kadunukestel leidub igasuguseid sissetulekuallikaid. Peale selle, et manalateed läinud lauljate ja kirjanike teoseid müüakse, ei takista surm tuntud nimede ja nägude rakendamist kõikvõimalike muude kaupade turundusvankri ette.

Sellega, et ammusurnud inimesi kasutatakse toote nimes, oleme juba harjunud. Võtame näiteks Mozarti kommid või Caesari salati. Viimasel ajal võtab see aga üsna veidraid vorme. Üks tõenäoliselt omapärasemaid on kanepi legaliseerimise puhul mitmel pool maailmas välja tulnud mark Marley Naturals, mis sündis, kui kadunud reggae-kuulsuse perekond andis tema nime kasutamise õiguse kanepisse investeerivale ettevõttele Privateer Holdings.

Loe edasi, et teada saada, kuidas äritsetakse surnud kuulsuste loomingu, nägude ja nimedega ning kes sellest kasu lõikab.