Info kasutaja kohta liikus reklaamifirmadele läbi selle, kui mõni suhtluskeskkonna kasutaja klikkis antud keskkonnas olles veebilehel kuvatud reklaamile. Kui tavaliselt saavad reklaamijad veebisaitidelt tehtud kliki kaudu ainult infot, mille abil on reklaami vaataja isik tuvastamatu, siis suhtluskeskkondade kasutajate puhul liikus reklaamifirmadeni näiteks ka inimeste pärisnimi, vanus, kodulinn ja amet.

Wall Street Journali küsitletud suured reklaamifirmad, teiste hulgas internetigigantide Google’i DoubleClick ning Yahoo Right Media, väitsid, et polnud vastava detailse info saatmisest teadlikud ning väga isiklikke andmeid kasutanud pole. „Me keelame klientidel endale isikustatava info saatmise,“ lausus Yahoos privaatsusküsimuste eest vastutav Anne Toth. „Oleme neile öelnud: „Me ei taha seda infot. Te ei peaks seda meile saatma. Ning kui see info peaks olemas olema, siis meie seda ei soovi.“

Pärast ajalehe küsimusi kirjutas vähemalt Facebook osa vastavast koodist ümber. Kõrvuti Facebookiga on sarnaseid andmeid reklaamifirmadele edastanud ka näiteks MySpace, Hi5, Xanga ja Live Journal, kelle esindajate sõnul pole nende kasutajanimed isikustatavad. Seda põhjusel, et erinevalt Facebookist ei pea keskkonnaga liitudes andma oma pärisnime.