Kaalujälgijad hakkavad teatud McDonaldsi tooteid oma punktisüsteemis hindama ja kaalujälgijate soovitused hakkavad näha olema ka kiirtoiduketi toodetel. See peaks kiirtoidust eemale hoidvaid inimesi ehk justkui kuidagi veenma toidu tervislikkuses.

Uus-Meremaa Kaalujälgijate organisatsiooni sõnul õnnestub inimestel kõhnumiskuur palju paremini, kui nad ei pea kõigist ahvatlustest ära ütlema. Süües vahatevahel ära mõne burgeri teab inimene seeläbi hiljem paremini, mida ta sellele lisaks enam võtta ei tohi. Selline lähenemine aitab enam, kui täielik enesepiiramine.

Riigi toitumisasjatundjad on kampaania suhtes olnud siiani kõhkleval seisukohal ja on pakkunud, et annavad kampaaniale omapoolse toetuse, kui Kaalujälgijate soovitused puudutavad tõesti vaid vähese kalorsusega toite. Samas on asjatundjad pigem kahtlustanud, et kogu kampaania tegelik mõju suunab lihtsalt veel enam inimesi kiirtoidurestoranidesse kõige tavalisemaid burgereid vitsutama.