Nii must reede kui ka sellele järgnev küberesmaspäev on Ameerikast alguse saanud ja levinud üle maailma, seda eriti ingliskeelsetesse riikidesse. Hulgaliselt rahvusvahelisi veebipoode on küberesmaspäevaga kaasa läinud. Küberesmaspäeva sooduspakkumisi leiab suurimatest veebipoodidest (Amazon, Target, Macy), kuid ka eraldi kaubamärkidelt (nt IKEA), rõivatootjatelt ja tehnoloogiatootjatelt (nt Dell, Samsung). Lisaks pakuvad eridiile ka kupongifirmad (nt Groupon).

Krediitkaardifirma Visa ennustab 450 miljoni naela (545 miljonit eurot) kulutamist ja 7,7 miljonit online tehingut, mis on kuni 16% rohkem kui eelmisel aastal. See teeb 2.detsebrist aasta kõige aktiivsema e-kaubanduse päeva. Visa sõnul on detsembri algusele kõige lähem esmaspäev olnud ajalooliselt kõige parem müügipäev internetipoodides.

E-kaubanduse hiiglane Amazon ootab enda keskkonnas üksi kuni 3,5 miljonit tehingut. Kõige intensiivsem aeg intenetis ostlemiseks on Amazoni hinnangul 18.00 õhtul, vahendab BBC.

Eelmise aasta küberesmaspäeval müüs Amazon 41 eset sekundis, kokku müüdi üle 3,5 miljoni eseme. Xavier Garambois, EL-i müügi asepresident Amazonis, ütles BBC-le, et küberesmaspäeva müük on iga aastaga kasvanud. Ta ennustab, et tänane müük on eelmisest aastast üle.

comScore Inc. andmetel on viimase seitsme aasta jooksul kasvanud küberesmaspäeva müügikäive kasvanud 610 miljonilt dollarilt (450 miljonit eurot) 2006. aastal 1,456 miljardile dollarile (1,06 miljardit eurot) 2012. aastal.