Nii nagu lepingus ette nähtud, maksime kõik summad õigeks ajaks ära. Detsembri alguses tekkis mure lumeolude pärast. Helistasin Germalosse, et teada saada, mis toimub siis, kui lund ei tule. Reisikorraldaja ütles kindla häälega, et sellist probleemi ei ole kunagi olnud Slovakkias ja küll lumi tuleb. Jälgides Internetist (www.holidayinfo.sk) ilmaolusid, võtsime uuesti ühendust, seekord juhatajaga. Lubati uurida, kas keegi tahab meie asemel reisile minna.

Selliseid inimesi ei leidunud ja jälle öeldi, et küll lumi tuleb. Laupäeval (16.XII) helistasin uuesti Germalosse ja soovisin teada, mis saab suusareisist, sest Tatra mägede suusakeskustes oli lahti vaid 2 lastenõlva (300 m pikad), meie reisiseltskonna soov oli MÄGEDESSE SUUSATAMA minna.

Lubati esmaspäeval saata meli teel vastus. Seda muidugi ei tulnud. Helistasin uuesti. Lubati juhatajale edasi öelda ja et minuga võetakse ühendust. Minule ei helistatud, helistasin ise teisipäeval, sain teada, et suusareis toimub igal juhul, sõltumata lume olemasolust ja kui soovin loobuda, siis jääb Germalole 50% reisirahast (ja mida päev edasi, seda suurem %) ja mina saan poole rahast tagasi.

Püüdsin selgitada, et ma saan aru, et Germalo ei ole süüdi ,et lund ei ole, kuid ka mina ei ole süüdi. Võiks leida mingeid muid lahendusi, mis meid mõlemaid pooli rahuldavad. Lubati ühendust võtta. Helistasin uuesti neljapäevak, sain jälle lubaduse, et minuga arutatakse asja. Täna on reede ja midagi ei ole muutunud.

Olen solvunud, et mainekas reisifirma käitub klientidega inetult. Peale seda, kui raha on laekunud firmale, pole enam kellegi asi, kas ka klient on rahul. On lund või ei ole, on avatud kõik nõlvad või ainult mõned lastenõlvad, ikka sõidame Slovakkiasse suusatama …. Lubadus ühendust võtta klientidega ja mingi lahendus leida Germalo reisifirmat ei huvita.


Neljaliikmelise reisiseltskonna nimel: Merike Kaste